استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای کاشت ابرو چگونه است؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

بسیاری از افراد برای متوقف کردن ریزش ابروها و داشتن ابروهای پرپشت و پهن از روش‌های مختلف مانند تاتو یا هاشور و… استفاده می‌کنند. در این روش‌ها معمولا ابروها حالتی طبیعی ندارند و ممکن است رنگ‌دانه‌هایی که استفاده شده شبیه به رنگ موهای ابرو نباشد. علاوه بر این بعد از رشد ابروها معمولا چهره افراد فرمی ناخوشایند پیدا می‌کند. به همین دلیل پیدا کردن روشی که بتواند ابروهایی کاملا طبیعی و زیبا را به شما هدیه دهد اهمیت بسیاری دارد؛ کاشت ابرو همان روشی است که به دنبال آن می‌گردید.

در این مطلب تصمیم گرفتیم که به طور خاص به مراحل انجام کاشت ابرو در اصفهان بپردازیم؛ زیرا بسیاری از افراد از عمل ترس دارند و همین که اسم عمل جراحی را می‌شنوند تصور می‌کنند که باید درد زیادی را تحمل کنند یا زخم‌های زیادی روی صورتشان ایجاد شود. آگاهی از مراحل کاشت ابرو باعث می‌شود که استرس شما قبل از انجام عمل کمتر شود و بدانید که در روز عمل دقیقا با چه چیزی مواجه هستید. علاوه بر این دیگر به شایعات مختلف نیز توجهی نمی‌کنید و با خیال آسوده زیبایی و جذابیت را به خود هدیه می‌دهید. با ما همراه باشید!

کاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو عملی است که طی آن موهای طبیعی از قسمت‌هایی مانند پشت گردن یا نواحی اطراف گوش برداشته شده و در قسمت‌های خالی ابروها قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم هست که بعد از تثبیت نتایج موهای کاشته شده درست مانند موهای واقعی شما رشد خواهند کرد و حتی می‌توانید مدل ابرو را متناسب با چیزی که دوست دارید تغییر دهید.

 

این عمل شباهت زیادی به کاشت مو دارد و حتی روش‌های مورد استفاده برای آن نیز با کاشت مو یکسان است؛ اما حساسیت آن بسیار بیشتر از کاشت مو است. یکی از دلایل آن این است که منطقه کاشت ابرو بسیار محدودتر است و پزشک باید با دقت بیشتر و فاصله نزدیک‌تر فولیکول‌ها را در محل‌های مختلف قرار دهد تا فرد نهایتا به نتایج دلخواه خود برسد. علاوه بر این موهای ابرو از نظر زاویه رشد بسیار خاص هستند و لازم است که پزشک تبحر کافی برای قرار دادن موها در زاویه درست را داشته باشد تا ابروها حالتی کاملا طبیعی و واقعی داشته باشند و میزان پهنا و پرپشتی آن‌ها نیز بر اساس انتظارات شما باشد.

انواع روش‌های کاشت ابرو طبیعی

بسته به سن مناسب برای کاشت ابرو، ابتدا رشد طبیعی مو و آناتومی صورت بیمار بررسی می‌شود. سپس به فراخور شرایط، یکی از سه روش کاشت ابرو پیشنهاد خواهد شد. این سه روش عبارتند از استخراج واحد فولیکولی (FUE)، پیوند واحد فولیکولی (FUT) و کاشت مستقیم مو (DHI). در ادامه، هر کدام را توضیح می‌دهیم و سپس بهترین شیوه را مشخص خواهیم کرد. همچنین می توانید مقاله ما را در مورد روش های کاشت ابرو مطالعه کنید.

1. استخراج واحد فولیکولی (FUE)

در این روش کاشت، فولیکول‌های فردی یا FUE یکی‌یکی از ناحیه اهداکننده روی پوست سر برداشته می‌شوند. سپس آنها به نواحی ابرو، پیوند می‌زنند. کاشت ابرو به روش FUE به برش‌های تهاجمی و بخیه نیاز ندارد، اما بیماران می‌توانند به مدت یک یا دو هفته با بهبودی پوست و فولیکول‌ها، دلمه‌هایی نقطه مانند را در ناحیه اهداکننده و گیرنده انتظار داشته باشند.

2. پیوند واحد فولیکولی (FUT)

در روش کاشت پیوند واحد فولیکولی یا FUT، یک نوار کامل از فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده برمی‌دارند و همه با هم پیوند زده می‌شوند. FUT نیاز به برش دارد، اما جراحان شن های نقره ای که در بخیه‌های استراتژیک بسیار آموزش دیده‌اند، می‌توانند به‌ راحتی هرگونه زخم ریز را زیر خط مو پنهان کنند. این روش به‌ طور کلی تکنیکی است که فقط برای کاشت ابرو طبیعی استفاده می‌شود، زیرا بیشترین تراکم فولیکول‌های قابل استفاده را در کوچک‌ترین ناحیه اهداکننده ایجاد خواهد کرد. همچنین پس از رها شدن طولانی موها، هر فولیکول دقیقاً به انحنا و شکل ایده‌آل خواهد رسید.

3. روش کاشت مستقیم مو (DHI)

تکنیک DHI در سال‌های اخیر به‌طور گسترده در کاشت مو و ابرو استفاده شده است. به لطف تکنیک DHI ظاهر زیباتری روی ابروهای کم‌پشت و از دست‌رفته به دلایل سوختگی، تصادف یا بیماری حاصل می‌شود. با تکنیک DHI می‌توان ابروهایی دائمی و طبیعی داشت. در این روش و پس از مشخص شدن خط ابرو، فرآیند جمع‌آوری فولیکول‌های مو آغاز می‌شود. سپس عمل پیوند مطابق با روش DHI یا کاشت مستقیم صورت می‌گیرد.

  • مشاوره با پزشک متخصص

زمانی که کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کردید باید برای معاینات اولیه و تشخیص بهترین روش کاشت ابرو برای شما به پزشک مراجعه کنید. به همین منظور در مجموعه کلینیک‌های رایان سلامت برای شما یک جلسه مشاوره به صورت رایگان برگزار می‌شود که می‌توانید از طریق سایت مجموعه آن را رزرو کنید. در روز مشاوره پزشک ابتدا درباره انتظارات شما از این عمل می‌پرسد و با ارائه توضیحاتی سعی می‌کند که انتظاراتتان را به واقعیت نزدیک‌تر کند و البته ابهامات و سوالات شما را نیز پاسخ دهد.

بعد از آن از نظر وضعیت سلامت جسمی و سوابق پزشکی بررسی‌هایی انجام می‌گیرد تا پزشک مطمئن شود که شما کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستید. این معاینات کمک می‌کنند که متناسب با شرایط شما مناسب‌ترین روش برای برداشت گرافت‌ها انتخاب شود تا بتوانید بهترین نتیجه را از کاشت ابرو بگیرید.

 

  • طراحی ابروها

یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت ابرو طراحی آن‌ها است؛ این کار تاثیر زیادی در چهره شما بعد از تثبیت نتایج کاشت و رشد کامل ابروها خواهد داشت و به همین دلیل لازم است که با دقت بسیار زیادی انجام شود. در مجموعه کلینیک‌های رایان برای افزایش دقت کار و پیاده‌سازی همان چیزی که در نظر شما است از سیستم‌های کامپیوتری برای طراحی ابروها استفاده می‌شود.

با استفاده از این سیستم‌ها ابروها دقیقا متناسب با آناتومی چهره شما طراحی می‌شوند و می‌توانید طرح سه‌بعدی آن‌ها بعد از تثبیت نتایج را نیز بر روی چهره خود ببینید. در جلسه‌ای که به طراحی ابروها پرداخته می‌شود بسیار دقیق باشید و هر آنچه انتظار دارید را با پزشک مطرح کنید. اگر فکر می‌کنید لازم است کسی را همراه خود بیاورید و نظر او را هم بدانید این کار را انجام دهید تا همه‌چیز دقیقا همان چیزی بشود که شما انتظار دارید.

 




:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: